Základní pojmy
backend – administrace webu (WP nástěnka)
frontend – web tak, jak jej vidí uživatel
Obsah manuálu
- Záhlaví webu (header)
- Stránky
- Produkty
- Nastavení obchodu
- Kotevní odkazy
- Zápatí webu (footer)
1. Záhlaví webu
Logo a ikona webu
otevření rozhraní pro změnu loga v backendu:
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-9.png)
otevření rozhraní pro změnu loga na frontendu:
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-8.png)
změna/odstranění loga a ikony webu:
![1](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-10.png)
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/2024-06-13_12h44_03.png)
Kontaktní údaje v záhlaví
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-11.png)
3.1 Produkty – taxonomie (kategorie a štítky)
Správa kategorií produktu
Kategorie slouží k rozřazení produktů do taxonomických skupin. Pokud produktu nezadáte při vytváření kategorii, přiřadí se ke kategorii „Nezařazené“ (v současnosti pojmenována FVE sety.
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-12.png)
Správa štítků produktu
Štítky se používají k označení produktu a tím tématickému seskupení. Se štítky se pracuje stejným způsobe, jako s kategoriemi.
3.2 Produkty – kurzy
Přidání nového termínu kurzu
Kurzy jsou v současné době řešeny jako produkty s variantami, přičemž jednotlivé varianty jsou dané termíny.
4. Nastavení obchodu
V levém menu „Woocommerce“ -> „Nastavení“
Platební metody
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-16.png)
![](https://dvanaweb.cz/wp-content/uploads/2024/06/image-17.png)
5. Kotevní odkazy
Kotevní odkaz odkazuje na konkrétní prvek na stránce pomoci jeho atributu ID a to v následující struktuře:
/nazev-stranky#ID-prvku